Rychlý kontakt

Market Express, s.r.o.

Masarykovo nám. 1484
530 02 Pardubice

Zákaznický servis

Telefon
466 301 399
E-mail:
daniela.capkova@market.cz

Bannerová reklama

Bannerová reklama je jednou z původních reklam na Internetu. Dnes již její účinnost klesla. Důvodem je tzv. bannerová slepota, to znamená, že lidé už si na pohyblivé reklamy v podobě bannerů zvykli a automaticky je ignorují. U reklamních bannerů se platí obvykle za počet zobrazení, nikoli za proklik, a získání návštěvníka se tedy s klesající mírou prokliku prodražuje.

Výhody

Výhodou bannerových reklamních systémů je jejich schopnost rychle vizuálně upoutat potenciální zákazníky. Bannerová reklama se hodí pro budování a posílení značky nebo pro zavedení jména firmy do podvědomí širší veřejnosti nebo při prezentaci nového produktu. V tomto případě je totiž účelem, aby co největší okruh lidí značku zaregistroval, nízká míra prokliku bannerů tím pádem vůbec nevadí.

Nevýhody bannerové reklamy

Nevýhodou je, že to není reklama cílená na konkrétní cílovou skupinu, je dražší a hodí se spíše pro větší firmy.

U bannerové reklamy se většinou platí za počet zobrazení nebo za časové období s garantovaným počtem zobrazení. Paradoxně je bannerová reklama asi nejméně účinná, nejhůře se měří její výsledky a bývá nejdražší.