Rychlý kontakt

Market Express, s.r.o.

Masarykovo nám. 1484
530 02 Pardubice

Zákaznický servis

Telefon
733 763 554
E-mail:
info@market.cz

PPC reklama

V PPC reklamě uživatel neplatí za určité období, kdy se jeho inzerát zobrazuje. Platí v okamžiku, kdy se na jeho inzerát „klikne“. A právě proto se jedná o kampaně PPC – Pay per click (platba za proklik).

Hlavní výhodou je, že inzerent má přesnou kontrolu nad svými výdaji a zaplatí jen tolik prokliků, potažmo návštěvníků, kolik chce. Nejvhodnější je tyto kampaně spustit při startu nového webu, sezónní nabídky nebo v případě velkého konkurenčního prostředí.

V České republice je nejpoužívanější Sklik společnosti Seznam. Ve světě pak Google Adwords.

PPC systémy

  • Sklik – PPC inzeráty se zobrazují ve vyhledávači Seznam.cz, dále pak na Zbozi.cz, SBazar.cz, Firmy.cz, Encyklopedie.seznam.cz a na dalších partnerských webech.
  • AdWords – PPC inzeráty se zobrazují ve vyhledávači Google a na partnerských webech obsahové sítě.
  • AdFox – PPC inzeráty se zobrazují ve vyhledávači Centrum, v katalogu firem Najisto.cz a v dalších partnerských webech.
  • Etarget – PPC inzeráty se zobrazují na partnerských portálech sítě Etarget.

Výhody PPC reklamy

  • platí se pouze za uskutečněný proklik na reklamu
  • nastavení rozpočtu kampaně dle vašich možností
  • velmi dobré cílení díky výběru klíčových slov
  • okamžité spuštění a zastavení reklamy
  • možnost volby max. ceny prokliku, max. ceny za den atd.
  • sledování účinnosti reklamy – konverze
  • možnost spuštění bez nutnosti zásahu do vašich stránek

Nevýhody PPC reklamy

  • nutná znalost jednotlivých PPC systémů
  • složité nastavení a správa kampaní
  • relativní obtížnost správného nastavení reklam
  • zvyšující se konkurence – vyšší cena za proklik
  • nutnost sledování kampaně

Služba PPC reklamy od nás obsahuje:

  • analýzu klíčových slov
  • nastavení a spuštění PPC kampaně
  • vhodné cílení kampaně na Vaše stránky
  • nastavení rozpočtu
  • nastavení měření konverzí v Google Analytics (odeslání formuláře, nákup produktu)
  • možnost reportů – statistik kampaní
  • kompletní správa kampaní (sledování a úpravy)

Platby

Skládá se ze dvou částí, jednorázový poplatek za založení kampaně a platba za správu (měsíčně).

  • založení kampaně (cena dle rozsahu)
  • správa PPC kampaně (cena dle rozsahu)

Napište nám

Napište nám

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.